2014. 05. 18.

Rám tört az alkotásvágy - avagy új blog a láthatáron

Drága Olvasóim!

Néhány napja részese lehettem egy fantasztikus cirkuszi show-nak, rám tört az ihlet, én pedig elkezdtem agyalni, s szövögetni a szálakat a fejemben, ennek következményeképp született meg az alábbi történet. Mivel jelenleg két blogot vezetek, egybe hamarosan belekezdek, és van egy negyedik blog, melyet kedves társszerkesztőnőmmel közösen vezetek, ezért a történet nyitását jövőre, azaz 2015-re terveztem, de bármi megtörténhet.
A sztori közepén egy tizennyolc éves légtornász lány, és egy húsz éves oroszlánszelídítő fiú állnak (természetes Justin fanfiction), akik már a kezdetektől utálják egymást. Hogy miért?

Történet:
Diana egész életét a cirkusznak akarja szentelni. Nyolc éves korában kezdődött nála ez a szenvedély, azóta profi légtornász lett belőle, s csatlakozott egy vándorcirkusz-egyesülethez, a Circus Classicus-hoz, akik három havonta változtatnak helyszínt, s lépnek fel különféle műsorszámokkal.

Egy nap minden megváltozik, mikor a csoporthoz új oroszlánszelídítő érkezik, aki már az elejétől fogva unszimpatikus Diana számára. A lány végleg megutálja a jóképű fiút, mikor Ana műsorszámából vesznek el, hogy Justin több időt tölthessen a porondon.
Vajon mi lesz a két fiatal sorsa? Összehozza Őket a szenvedélyük, vagy sem? Tarts velem, s megtudod!


Remélem elnyerte tetszéseteket, hogyha igen, akkor iratkozzatok fel! Köszönöm!
Vivianne

2 megjegyzés:

  1. Szia nagyon jo ez a blogod es kivancsi lennek a masikra is de valamilyen meghivo szugseges es azert most irom ezt mert csak most talaltam erre a blogra. Eszmeletlenul jol irsz nagyon tetszik. Igy tovabb :D

    VálaszTörlés
  2. Sajna én sem tudom megnézni a bolog mert meghivó kell hozzá de nagyon szivesen elolvasnám aszt a blogot is imádom a bologod!!Nagyon ügyes vagy csak igy tovább!!😘😊😊

    VálaszTörlés