2014. 04. 01.

Chapter Sixteen

Drága Mindenki!

Mivel az előző rész elég rövidre sikeredett, gondoltam megleplek titeket, egy kicsit hosszabb résszel. Remélem elnyeri a tetszéseteket, s tovább nem is húznám az időt.. Jó olvasást.
Vivianne

I Was Here
-Tudod.. Azért hoztalak le a partra, mert egy iszonyú fontos kérdést szeretnék feltenni neked, mely mindent megváltoztat. Nos.. Remélem igent mondasz rá.. Tehát, azt szeretném megkérdezni, hogy....

-Azt szeretném megkérdezni, hogy hozzám költözöl-e?-tette fel végre a kérdést, mely már rég óta nyomta szívét, s melyre már idők óta vártam. A választ természetesen azonnal tudtam, hiszen miért ne költöznék oda, mikor tökéletesen megvagyunk együtt, lassan három hónapja?
-Igen.-mosolyogtam rá, Ő pedig arcomat kezei közé fogta, s úgy csókolt meg, mintha ez lenne az utolsó csókunk. Szenvedélyes volt, s tele volt érzelmekkel. Boldog vagyok vele, és rettenetesen örülök, hogy Ő is komolyan gondolja a kapcsolatunkat, s hosszú távra tervez.

*A DÍJÁTADÓ NAPJÁN*
-Justin! Nem láttad valahol a cipőmet? Tudod.. Azt a fekete magassarkút.-üvöltöttem át a fürdőszobában készülődő szerelmemnek, míg én a hálót túrtam fel, kedvenc lábbelim után kutatva.
-Fekete szekrény, alulról a harmadik polc.-adta tudtomra a választ, én pedig azonnal kinyitottam a szekrényt, s csodák-csodájára, ott volt a gyönyörű, fekete, tűsarkú. Miután magamra kaptam a cipőm, berohantam a fürdőbe, s gyors csókot nyomtam Justin szájára.
-Köszönöm.-suttogtam, majd még egyszer megcsókoltam, aztán elhagytam a helyiséget, hagy tudjon készülődni, hiszen neki is irtó fontos ez az este. Beálltam az egész alakos tükör elé, s végigmértem magamat. Szettem szép volt, s pont egy ilyen alkalomra illett. Fekete, földig érő ruhámnak hatalmas V-kivágása volt, lábamon, úgy szint fekete magassarkúm díszelgett. Körmömet pirosra festettem, s ajkamra ugyanolyan színű rúzst kentem. Hajamat enyhén begöndörítettem, majd egyik oldalt fülem mögé tűrtem. A ruha hátulja kivágott volt, s egy hatalmas fehér masni díszelgett rajta. Csinos volt, s hozzám illő. Mikor Justin kilépett a fürdőből, meglepődtem. Elegáns volt, viszont nem volt annyira kiöltözve mint én.
-Túl öltöztem volna?-kérdeztem tőle meglepetten, Ő pedig csak mosolyogva megrázta a fejét.
-Gyönyörű vagy.-suttogta arcomba, aztán nyomott egy puszit homlokomra.

***
-Az év férfi énekese pedig...-üvöltött a mikrofonba a műsorvezetőnő, majd a mondat közepén megállt, evvel fokozva a hangulatot, s az izgatottságot.-Justin Bieber.-sikított a készülékbe, mire mindenki üdvrivalgásba tört ki. Büszke voltam barátomra, s ennek hangot is adtam. Tapsoltam, és vigyorogtam. Mikor Justin felállt, hogy átvegye a díjat, én is felálltam, s mielőtt elmehetett volna, nyomtam ajkaira egy puszit. Nem tilos, hiszen ma akarta bejelenteni, hogy lassan három hónapja együtt vagyunk.
Kisétált, arcán végig hatalmas mosoly trónolt, melytől az összes tinilány elolvadt. Átvette a díjat, megölelte a bemondócsajt, aztán odaállt a mikrofon elé, s beszédet mondott.
-Köszönöm.-kezdte, de nem is tudta folytatni, mert mindenki sikítozni kezdett a teremben, Juss pedig csak vigyorgott.-Nagyon, szépen köszönöm. A rajongóimnak, a családomnak, a beliebereimnek, a menedzseremnek.. Nélkülük nem ment volna. S szeretném megköszönni még egy személynek, aki hónapokkal ezelőtt lépett be az életembe és azóta nagyon fontossá vált számomra, s a szívembe lopta magát. Nagyon szépen köszönöm az én csodálatos barátnőmnek, Marynek.-üvöltött, s a teremben lévő személyek még hangosabban kezdtek sikítani, tapsolni, s néhányan még be is kiabáltak, olyasmiket, mint: Sok boldogságot, Éljen az ifjú pár, Szeretlek Justin! 

(+18)
A díjátadó után haza indultunk. Én úgy gondoltam, illene megünnepelni, hogy Justin lett az év előadója, de Ő csak azt mondta, velem szeretne lenni. Kettesben. Sejtettem mit akarhat, s nekem sem volt ellenemre a dolog, így azonnal haza indultunk, s gondolataim nem csaltak. Amint beléptünk az ajtón, barátom ajkamnak esett.
-Annyira. Örülök. Hogy. Vagy. Nekem.-mondta ki a szavakat, minden egyes csók után.-Szeretlek.-suttogta, s óvatosan lehúzta ruhám cipzárját, majd megszabadított az egésztől, ölébe kapott, s felvitt az emeletre, de egész úton nyakamat hintette be csókokkal. Óvatosan letett az ágyra, majd felém tornyosult. Rajtam már csak fehérnemű volt, így gondoltam megszabadítom ruháitól. Ujjaimat pólója szegélyéhez csúsztattam, s szép lassan kezdtem feltűrni azt. Justin egy hirtelen mozdulattal eltolta onnan kezemet, majd gyorsan lekapta magáról a felsőjét. Elég feltűnően mértem végig tökéletesen kidolgozott felsőtestét, s alsó ajkamba haraptam. Mikor lekerült róla a póló, újra rám mászott, s arcomtól, kulcscsontomig kezdett el puszilgatni, aztán lejjebb haladt. Hasamra is apró csókokat nyomott, s mikor elért bugyim vonalához, visszahajolt hozzám, nyomott egy csókot ajkaimra, melltartóm kapcsolójához nyúlt, s megszabadított az imént említett ruhadarabtól. Újra megcsókolt, míg egyik kezével melleimet kényeztette. Számat egy hangos, jóleső sóhaj hagyta el. Justin csípőmre ült.
-Most szólj, ha nem akarod.-szólalt meg édesen, de lehetett hallani hangján, titokban azt reméli, nem gondolom meg magamat.
-De akarom.-suttogtam, s megcsókoltam. Justin felpattant rólam, levette magáról a nadrágját, majd alsónadrágjától is megszabadult. Bár már nem vagyok szűz, megszeppenve néztem rá, s kicsinek nem mondható férfiasságára. Visszajött hozzám, aztán megszabadított utolsó ruhadarabomtól is. Befészkelte magát lábaim közé, azt rám pillantott.
-Mehet?-tette fel a kérdést vággyal teli hangon, én pedig csak bólintottam.
Óvatosan belém hatolt, s egy ideig nem mozgott, csak hagyta, hogy megszokjam hatalmas méretét. Szememből egy könnycsepp gördült ki, melyet Justin csókolt le puha arcomról. Arcát közelebb vontam magamhoz, s megcsókoltam. Ezt Ő biztatásként vette, s lassan elkezdett mozogni bennem. Számat fájdalmas nyögések hagyták el, de ahogy gyorsított tempóján, fájdalmaim helyét gyönyör vette át. Szájainkat jóleső nyögések hagyták el, én Justin hátát karmolásztam, Ő pedig fejét nyakhajlatomba döntötte, s oda sóhajtozott. Az egész lakást, a mi szenvedéllyel teli nyögéseink töltötték be. A gyönyör kapujába közeledve, számat egyre hangosabb, s kéjesebb nyögések hagyták el. Justin hajába túrtam, hátam ívbe feszült, szemeimet összeszorítottam, s egy hatalmas sikoly kíséretében léptem át azt a bizonyos kaput. Justin még lökött rajtam párat, azután pedig egy férfias nyögéssel adta tudtomra, Ő is elment. Finoman kicsúszott belőlem, ajkamra nyomott egy utolsó csókot, azután pedig mellém dőlt.
-Szeretlek.-suttogtam, mellkasára feküdtem, Ő átölelt, s szorosan tartott. Így aludtunk el, együtt.

4 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Az új rész hétvége felé lesz várható, de lehet, hogy már pénteken is tudom hozni! :):*

      Törlés
  2. Perverzioo..:$xdd jo lett!:)

    VálaszTörlés