2014. 03. 18.

Chapter Thirteen

Drága Mindenki!

Nagyon jól esetek az előző részhez érkezett kommentek, hogy éreztettétek velem, szeretitek a blogot. Nem fogom abbahagyni, ebben biztosak lehettek. A rész, egy kicsikét rövid lett, s az egész Selena szemszögéből íródott. Evvel a résszel szeretném nektek bemutatni, az Ő érzéseit. Remélem, ehhez is érkezik majd pár komment. Szeretlek Titeket.
V.

Cry Me A River
*Selena szemszöge*
Mindenki csodálkozik, hogy utálom Mary-t. Pattie  folyamatosan arról áradozik, hogy mennyire rendes kislány, Scooter is fel van háborodva, hogy mi bajom az Ő angyalkájával. Ryan megvet, amiért meg sem akarom ismerni, de könyörgöm, gondoljanak már bele az én szemszögembe. Nekem életem szerelmét, és a barátaimat vette el tőlem ez a cafka. Fredo az egyetlen, aki nem utál emiatt, és nem csesz le, talán ezért is hagytam neki, hogy megcsókoljon, de pár lopott csókon kívül semmi nem történt köztünk, és soha nem is fog. Nekem Justin kell, én Őt szeretem, és halálomig Őt fogom. A vacsoránál, mikor abban a kihívó ruhában jelentem meg, mindenkinek elállt a lélegzete, még Justin is tátott szájjal mért végig. Érzem, hogy nem vagyok közömbös számára, s amíg azt nem fogja mondani, hogy már semmit nem érez irántam, addig küzdeni fogok a kettőnk szerelméért is. Meg amúgy is, a sajtó, és a rajongók is szívesebben látnak minket együtt, mint Jusst Braun lányával. Ő nem hozzá való, hiszen Marianne csak egy átlagos kis pincérlány, és egy ilyen nem fér bele a sztárok életébe.
Reggel nyűgösen keltem, ma Németországban fogunk koncertet adni. Már elterveztem az egészet. Van egy kész tervem, amit ha sikeresen véghezviszek, akkor Justin ismét az enyém lesz. Az elképzelésem nem más, mint, hogy felveszek egy irtószexi, merész ruhát, s mikor a színpadon leváltom Justint, akkor megcsókolom. Ha érez valamit irántam, visszacsókol. Mivel ma egész nap próbák vannak, ebbe beleértve a táncot is, egy laza, kényelmes ruhát vettem fel, elfogyasztottam a reggelim, beleértve a kávémat is, majd egyedül indultam el a helyszínre, mivel a többiek már elmentek. Én szóltam nekik tegnap, hogy ne keltsenek fel. A színhelyre érve, azonnal megpillantottam a többieket. Ryan, és Fredo Maryvel voltak elfoglalva, míg a felnőttek egy kisebb csoportot alkotva beszélgettek, a szerelmem a színpadon énekelte el, éppen az As Long As You Love Me című számát, s mikor a legromantikusabb részhez ért, barátnőjére pillantott. Ez azért eléggé fáj, de próbálom magam keménynek mutatni. Scooter a színpad mellett állt, s éppen Justint tolta le, amiért elrontott egy lépést.
Egy ideig még unatkozva ácsorogtam egy helyben, de aztán Scoot szólt, hogy én következem. Két órán keresztül próbáltam, s a végére teljesen kifáradtam, de már profin tudtam mind a négy számot, melyeket ma éneklek, tánccal együtt. Mikor lesétáltam a színtérről, odamentem a többiekhez, s tekintetemmel Jusst kerestem. Kár volt, mert egyből elkapott a sírhatnék. Éppen Maryvel enyelgett, s szemmel láthatólag boldogok voltak együtt. Ez fájt a legjobban az egészben.
-Elindulok.-fordultam a többiek felé, s erőltettem magamra egy hatalmas műmosolyt. Mikor kiléptem az arénából, már nem fogtam vissza magam. Zokogva tettem meg a turnébuszig vezető utat, s sírásom még a szobámban sem csillapodott. Ekkor elhatároztam, most már biztosan kivitelezem tervemet, s szétszedem a gerlepárt. Elkezdtem készülődni. Letusoltam, hajat is mostam, majd a tökéletes ruha után kezdtem keresni. Mindenképp valami figyelemfelkeltőre van szükségem, s mi lenne kirívóbb, mint egy extra mini ruha, mely teljes belátást nyújt, hosszú, vékony lábaimra. Egy fehér ruhácska mellett döntöttem, fekete magassarkúval. Hajamat begöndörítettem, így az vállamig ugrott fel, ajkaimra a narancssárga egyik árnyalatát kentem fel. Még egyszer megnéztem magam a tükörbe, s egy ördögi mosoly kíséretében bizonyosodtam meg róla, szexi vagyok, s a célomnak megfelelően nézek ki. Mivel a koncertig még órák voltak hátra, úgy döntöttem szórakozom egy kicsit. Elindultam Justin szobája felé, ahol kettőt kopogtam, s miután a fiú száját egy "Gyere!" kijelentés hagyta el, beléptem a szobába. Mikor meglátott, szemei elkerekedtek, s nyelt egy nagyot. Tudom, hogyha tehetné, itt helyben ledöntene a lábamról. De miért ne tehetné? Közel sétáltam hozzá, annyira közel, hogy kettőnk között öt centi alig lehetett, majd belemarkoltam férfiasságába, mire száját egy jóleső nyögés hagyta el. Füléhez hajoltam, s belesúgtam.
-Csak nem ki vagy éhezve?-felkuncogtam, majd szemeibe néztem. Égtek a vágytól, s a szemeivel már meztelenre vetkőztetett engem.
-Mit akarsz Selena?-kérdezte közömbös hangon.
-Téged. A kapcsolatunkat. A szerelmünket. Hát nem érted, Justin? Én még mindig szeretlek, és ki akarok veled békülni. Tudom, hogy te is érzel még valamit irántam, és biztos vagyok benne, hogy velem sokkal boldogabb lennél, mint avval a kis cafkával.-vallottam neki szerelmet, de Őt ez egy cseppet sem hatotta meg.
-Szeretem Maryt, és ne merd még egyszer cafkának nevezni. A mi időnk, már lejárt. Fogd fel, és most tipegj ki innen szépen.-szűrte ki a fogai közül a szavakat. Még egyszer megmarkoltam, majd elhagytam a szobát. Kíváncsi leszek, mit fog tenni, mikor megcsókolom. Ott, mindenki előtt, biztosan nem fog visszautasítani, hiszen nem akarja leégetni saját magát, sem engem. Ez viszont Maryt nem fogja érdekelni, és szakítani fog vele, amiért megcsalta Őt. Lehet, hogy gonosz vagyok, de mindenképp meg fogom tenni. Eldöntöttem, visszaszerzem Justint, az életem árán is.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Siess a kövivel. :) ❤️

    VálaszTörlés
  2. Uhh remélem Justin bunkó lesz és nem fogja visszacsókolni :3:D
    Am komiztam az elöző részhez majd nézd meg.!:D
    Ja és nagyon nagyon jóó lett ez a rész is!
    Siess a kövivel:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhh hamarosan kiderül:3 Igen, láttam, válaszoltam is:):*
      Köszönöm, köszönöm, sietek!:*

      Törlés
  3. Nagyon jo lett,mint a többi:) siess

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett és örülök hogy nem fogod abba hagyni :D siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  5. Kiváncsi vagyok,remélem Jus nem csalja meg Mary-t;)

    VálaszTörlés