2014. 03. 23.

Chapter Fourteen

Lolly
*Mary szemszöge*
Izgatottan vártam az esti koncertet, több okból is. Az első ok nem más, minthogy iszonyatosan bulizhatnékom van, a másik pedig az, hogy a koncerten szerelmemen, és Gomezen kívül fellép még a kedvenc énekesnőm P!nk. Gondoltam, akkor kicsit kicsípem magam az estre, így már délután négykor elkezdtem készülődni. Hajamat enyhén hullámosra csináltam, testemet pedig párducmintás ruhával fedtem, melyhez fekete magassarkút, s arany táskát választottam. Szememet füstösre készítettem el, s már kész is volt a tökéletes esti szerkóm. Az órára pillantottam, mely 18:09-et írt. Gondoltam nem csak én vagyok kész, hiszen mindenki korán kezdett öltözködni, így kimentem a nappaliba, s csodák csodájára nem egyedül voltam. Két személy is ott volt, de azt kívántam, bár ne jöttem volna ki. Na.. Vajon ki volt az a két személy? Justin - vele semmi gondom sincs - és Selena. Öltek egymással szemben, s farkasszemet néztek. Néma csend volt. Mikor kiértem, mindketten felálltak. Justinon még rendes ruha volt, hiszen Őt majd a helyszínen öltöztetik, Selena pedig egy pink minit választott, haját kivasalta, lábaira fehér magassarkút húzott. Csinos volt, és ezt fáj beismerni. Sokkal jobban illik Justinhoz, mint én. Ők egy tökéletes álompár, mi meg nem. Bár szeretjük egymást, és boldogok vagyunk együtt, nem vagyunk egymáshoz illők.
-Gyönyörű vagy.-lépett oda hozzám mosolyogva Justin, s egy apró csókot nyomott ajkaimra, melybe sikeresen belemosolyogtam.

***
A közönség tombol, a zene dübörög, Justin pedig éppen a Boyfriend című számát énekli. Szuper a koncert. Mindenki rettenetesen élvezi, s hangosan éneklik barátommal a dalokat. Még én is. Aztán Justin abbahagyja a dalt. Elköszön a rajongóktól, s felkonferálja volt barátnőjét a színpadra, aki apró léptekkel, s hatalmas vigyorral az arcán tipeg fel, majd olyat tesz, amitől könnybe lábad a szemem. Megcsókolja. Justin nem tesz semmit, csak mozdulatlanul áll ott, majd egy kis hezitálás után visszacsókol. Szeret.. Mi? Egy könnycsepp folyik végig arcomon, de nem szabad gyengének lennem. Pattie és a többiek aggódóan figyelnek engem, s azt, vajon most mit fogok tenni. Még én magam sem tudom, de egy biztos. Nem bocsájtok meg könnyen neki. Kimutattam, s elmondtam az érzéseimet neki. Soha, senkinek nem nyíltam még meg ennyire, mint Justinnak. Mi a hála? Több ezer rajongó szeme láttára visszacsókolja Gomezt, mikor én vagyok a barátnője. A rajongók sikítanak, néhol bekiabálják, hogy: Jelena forever.
Mikor a csóknak vége, Justin rám emeli tekintetét, mely forr a sajnálattól, s az aggodalomtól. Egy megvető pillantást küldök felé, majd elhagyom a koncert helyszínét. Nem tudom merre megyek, csak bolyongok. Már vagy egy órája vége a koncertnek, telefonom szerint pontban éjfél van. Nem érdekel, nem megyek haza. Bár lábam lassan leszakad a cipő miatt, akkor sem fogok visszamenni. Egyhamar nem. Találtam egy parkot, ami televolt paddal, így az egyiken helyet foglaltam, s utat engedtem könnyeimnek, melyek vízesést megszégyenítően folytak végig arcomon. Jól esett kisírni magamat. Itt senki nem látott, nem hallott, mivel tök egyedül voltam. Legalábbis azt hittem. Hat perc múlva valaki lepattant mellém a padra. Rápillantottam. Ryan volt az. Magához ölelt, én pedig próbáltam elállítani könnyeimet, mely több-kevesebb sikerrel, de összejött. 
-Figyelj Mary! Nem akarok neked szentbeszédet tartani, és nem is Justint akarom védeni, de kérlek értsd meg. Justin téged szeret. Egyetlen egy okból csókolt vissza Selenának. Tudod miért?-kérdezte, én pedig hatalmas szemekkel figyeltem Őt, s megráztam fejemet, ezzel jelezve, gőzöm sincs. Ugyan.. Mi oka lett volna visszacsókolnia Őt, ha szeret engem? Ez nekem totál abszurd.
-Gondolj bele Mary. Selena karrierje is tönkremehetett volna, ha nem smárol vissza. Több ezer ember előtt szégyenítette volna meg. Mindenki Selenán röhögne, és nem kapna felkéréseket sem. Érted már?-kérdezte, egy elfojtott mosollyal arcán. Ryannek igaza van, s erre már én is gondoltam, de annyira fáj. Hiszen most mindenki azt hiszi, hogy együtt vannak. Minden erről fog szólni. Arról, hogy a tökéletes álompár újra együtt van. Nem haragszom Justinra. Most már nem. Megértettem, miért tette, viszont annál inkább gyűlölöm magamat. Ha nem lennék egy ilyen lúzer, egy örök vesztes, akkor engem is szeretnének Justin rajongói, és akkor a mi kapcsolatunknak szurkolnának ennyire, nem a Jelenának. 
-Menjünk a buszhoz.-suttogtam alig hallhatóan, de pont annyira, hogy Ry meghallja.
-Gyere hercegnő.-mosolygott.
-Ryan... Izé, nagyon fáj a lábam.-néztem rá angyali szemekkel, Ő pedig felkuncogott, megforgatta a szemét, felkapott a kezébe, s egész a buszig így vitt.
-Nem fordulhatnánk vissza?-kérdeztem kényeskedve, mikor a busz ajtaja előtt toporogtunk. Semmi kedvem nem volt szembenézni a többiekkel, főleg nem Selena önelégült pofájával, melyet legszívesebben szétütnék, viszont annyira fáradt vagyok, verekedni sincs erőm. Beléptem a busz ajtaján, s meglepő dolog fogadott. Üresség. Senki nem volt ott, nem vártak ujj tördelve, idegesen, hogy mi is van velem. Mindenki a szobájában volt. Rosszul esett, de nem mutattam ki.
-Köszönöm, hogy elmondtad nekem ezt az egészet, és hogy hazahoztál.-mosolyogtam Ryanre, megöleltem, majd bementem a szobámba. Justin, és Selena is bent voltak. Éppen vitatkoztak, így észre sem vették, megérkeztem. Gondoltam nem szólok nekik, inkább meghallgatom miről is van szó.
-Fogd már fel, hogy soha többé nem leszünk együtt! Maryt szeretem, de valószínűleg elbasztad a kapcsolatunkat!-üvöltött vele Justin, de olyan hangerővel, hogy csodálkoztam, miért nem halljuk kint. Aztán bevillant. Hangszigeteltek a falak.
-Akkor miért csókoltál vissza?-kérdezte Selena, fölényes mosollyal az arcán.
-Azért baszd meg, hogy ne égj le mindenki előtt.-förmedt rá J, Selena arcáról pedig lehervadt az önelégült vigyor. Ennyit elég volt hallani ahhoz, hogy tudjam, Ryannek igaza volt. Úgy gondoltam, itt az ideje megbüntetni Gomezt, de úgy, hogy fájjon neki. Azaz Justinon keresztül. Odamentem barátomhoz, s a lánnyal nem is törődve csókoltam meg Őt. Meglepődött, hiszen valószínűleg arra számított, hogy szakítok vele, de visszacsókolt. Selena pedig szemtanúja lehetett szenvedélyes csókunknak. A következő pillanatban hisztizve rohant ki a szobából, s vágta be az ajtót maga után..

7 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett ügyes vagy csak így tovább siess a következővel :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:) Sietek.
      Nézzetek be, az új blogomba is, s ott is hagyjatok nyomot magatok után<3 --> http://lovemyteacherthisisproblem.blogspot.hu

      Törlés
  2. Jo lett:) hamar kovit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, sietek:) Addig pedig nézz be ide is:) http://lovemyteacherthisisproblem.blogspot.hu

      Törlés
  3. uuu nagyon jooo :D Nem csalódtam benned :'D:$
    Siess:**

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:3 Nézz be ide is, és írd le a véleményed<3 --> lovemyteacherthisisproblem.blogspot.hu

      Törlés