2014. 03. 09.

Chapter Ten

I Don't Believe You
Reggel nyűgösen keltem fel, aztán eszembe jutott a tegnap esti csók, s ajkaim automatikusan mosolyra húzódtak. Kedvelem Justint, és hogyha ezzel Ő is így van, akkor talán ki is alakulhat valami kettőnk között. Bár még nem tudom, hogy ugyanúgy érez e, mint én. Úgy döntöttem, ma kicsit csajosabb napot tartok, így hajamat besütöttem, ruha gyanánt pedig fekete bőrszoknyát választottam, hozzá illő lila trikóval. Tizenegykor léptem ki az ajtón, s megpillantottam magam előtt Őt. Éppen a tükörbe nézte magát, felsőtestét semmi nem fedte, így rálátásom nyílt, hibátlan testére. Haja lazán volt beállítva, arcán hatalmas mosoly terült el. Akaratlanul is alsó ajkamba haraptam, mikor észrevettem, engem néz. Fejemet lehajtottam, mivel éreztem, arcomat elönti a pír.
-Gyönyörű vagy.-lépett közelebb, s éreztem hangján, hogy mosolyog.-És könnyen pirosodsz.-kuncogott fel halkan. Ettől én még pirosabb lettem, Ő pedig még jobban nevetett. Magához húzott, s fejemet mellkasába nyomta. Szorosan húzott magához, én pedig egyből visszaöleltem. Egy idő után, mikor már kezdett kínosra váltani a szituáció, eltoltam magamtól a fiút, de csak annyira, hogy szemébe tudjak nézni. Gyönyörű, mogyoróbarna szeme égett a vágytól. Vajon tényleg ilyen hatással vagyok rá? Vágyik rám? Megeresztettem felé egy halvány mosolyt, amit Ő viszonzott is. Arcomat kezei közé vette, s ajkaimat szája rabságába ejtette. Erőszakosan, mégis gyengéden csókolt, de ebben a csókban minden érzés benne volt. Mindketten vágytunk a másik csókjára. Csókunkat Ő szakította meg. Eltolt magától, s szemembe nézett. Egy ideig habozott, azután pedig feltett egy kérdést. Aprócska, rövid kérdés volt, de mindent elárult. Az érzéseket, s a megválaszolatlan kérdésekre, most kaptam választ, evvel a kis kérdéssel.
-Mi akkor most együtt vagyunk?
-Megpróbálhatjuk.-mosolyogtam rá.-De csak rajtad múlik. Ne szúrd el.-tettem hozzá gyorsan, s nyomtam egy apró puszit szájára, majd kirohantam a lakosztályból, egyenes át, apáékhoz. Kettőt kopogtam, mikor az ajtó kinyílt. Nyomtam egy puszit apukám arcára, berohantam, bocsánatot kértem, s elmeséltem neki mindent. Azt is, hogy velük tartok.
-Szóval.. Akkor most, Te és Justin?-kérdezte felvont szemöldökkel, mire én csak bólintottam.
-Rendben, de ha összetöri a szívedet, akkor velem kell számolnia.-mondta apa komolyan, mire én felkuncogtam. Nagyon aranyos, meg minden, de már felnőtt nő vagyok. Nem kéne úgy kezelni, mint egy hatéves kislányt. Visszamentem Justinhoz, s még a lakrészünk felé sétáltam, eszembe jutott egy szörnyen fontos kérdés, amit azonnal fel is tettem barátomnak, amint beértem a szobába.
-Justin! Selena mit fog szólni ehhez az egészhez?-kérdeztem, félve a dologtól. Vagyis nem Jusstól féltem, hanem Selena bosszújától.
-Sel még mindig szerelmes belém, de én nem érzek így iránta. Nagyon kedvellek Mary, és ezt neki is el kell fogadni, ha tetszik, ha nem.-mondta ki egyenesen a választ, majd odalépett mellém, s nyomott egy puszit a homlokomra.

***
-Három perc kezdésig!-üvöltötte el magát apa. A táncosok már beálltak a kezdéshez, sőt már mindenki beállt a kezdéshez, csak Justin van mellettem. Úgy beszéltük meg, hogy a turné résztvevőin kívül egyenlőre senkinek sem szólunk a kapcsolatunkról. Igazából ezt Juss és Apa találták ki, a sajtó miatt. Nem akarják, hogy rám szálljanak, és ez szerintem is jó így. Én sem szeretném, hogy egész nap a nyakamban lihegjenek. Nyomtam egy gyors puszit újdonsült barátom arcára, amit Ő egy mosollyal viszonzott.
-Sok sikert.-suttogtam, s a puszi mellé egy ölelés is társult. Intett, majd elindult, a színpad felé, én pedig megkerestem a többieket, s velük együtt élveztem a koncertet. Amúgy még a többiek sem tudnak kettőnk kapcsolatáról, csakis apa. Úgy terveztük, hogy az esti koncert után mondjuk el nekik a jó hírt. S azt is, hogy velük együtt folytatom a turnét. Ők még ezt sem tudják. Selena reakciójától egy kicsit félek, de kénytelen lesz elfogadni, hogy együtt vagyunk. Apropó Selena. Ma egész nap egyszer láttam, akkor is Justinnal vitatkoztak. Teljesen ki volt akadva, hogy én mit keresek Juss lakosztályában, mert nem nekem, hanem neki kéne itt lennie. Én ezen csak nevettem, amitől Ő még idegesebb lett, s dühösen viharzott ki a szobából. Azóta nem is láttam, de ma J után fellép, tehát valahol itt kell lennie.

A koncert király volt, az egészet végig táncoltam, énekeltem, s ezzel a többiek sem voltak másképp. Az utolsó számnak is vége lett.
-Köszönöm, hogy eljöttetek! Remélem tetszett a koncert. Imádom a Beliebereimet. Imádom Svájcot. Királyok vagytok. Szeretlek titeket.-üvöltötte, mire még nagyobb-ha ez lehetséges-lett a hangzavar.-Most pedig köszöntsétek a színpadon a gyönyörű és tehetséges énekesnőt, Selena Gomezt.-konferálta fel Justin az ex-barátnőjét, aki két percen beül a színpadon termett. Haja ki volt vasalva, így majdnem derekáig ért, testén gyönyörű, tengerkék földet súroló ruha díszelgett, sminkje kifogástalan volt. Szorosan ölelte magához Justint, aki ezt viszonozta. Persze ezzel semmi baj sincs, hiszen elég gáz lenne, ha ennyi ember előtt ellökné magától. Igen. Az szörnyen gáz lenne.
-Köszönöm ezt a sok kedves szót. Te sem nézel ki rosszul.-kacsintott Selena Justinra. Kezdtem furcsálni ezt az egész "Bókoljunk egymásnak orrba-szájba" dolgot, de nem foglalkoztam vele. Biztos csak a show kedvéért teszik.
Justin lejött a színpadról, Selena pedig belekezdett a kornyikálásba. Én nem voltam kíváncsi rá, így megkerestem Jusst. Kopogtam az öltözője ajtaján, s mikor meghallottam a bűvös "Gyere!" felszólítást, beléptem. Mikor barátom meglátott, szemei felcsillantak. Felpattant, odalépett hozzám, s szenvedélyes csókot váltottunk. Miután mindennek vége lett, visszamentünk a hotelbe, összepakoltunk, s a turnébusszal indultunk tovább Ausztriába, pontosabban Bécsbe.
Most egy busszal utaztunk, mivel a koncert helyszínén vár minket egy másik, s Bécsből már két busszal fogunk továbbmenni Csehországba, onnan pedig Németországba. Mindenki a nappaliban ült, s síri csend volt. Várták a nagy bejelentést, melyet Justin akar elmondani nekik.
-Szóval. Igazából két dolgot is szeretnék mondani. Az egyik, bár ezt gondolom észrevettétek, Mary folytatja velünk a turnét. A másik pedig nem más, minthogy én... Szóval, izé.. Én és Mary együtt vagyunk.-mosolygott Ju, odahúzott magához, s megcsókolt. Azonnal visszacsókoltam, s bele is mosolyogtam. Mikor elváltam barátomtól, elismerő bólintásokkal, büszke, vidám mosolyokkal találtam szembe magam. Mindenki örült nekünk, kivéve Selena. A gyönyörű lány zokogva pattant fel, s rohant be a szobájába. Eléggé meglepett reakciója, s talán egy kicsit meg is sajnáltam, emiatt tettem azt, amit tettem. Utánamentem.
-Selena! Hallgass meg. Kérlek, ne sírj.-kezdtem el. Folytattam is volna, ha nem szól közbe dühösen.
-Hogy, nyugodjak meg? Miért ne sírjak? Elvetted tőlem. Elvetted tőlem azt, akit a legjobban szerettem. Mióta itt vagy mindent tönkreteszel. Vedd már észre, hogy mindenkinek csak a bajt okozod, és mindenkit csak feldühítesz. Justin is csak megsajnált azért van veled. Itt téged senki sem szeret. Fogd fel, és tűnj el. Tűnj el a turnéról, az életemből. Sőt. Ne csak az én életemből, hanem Justinéból is. Tönkretetted a kapcsolatunkat.-förmedt rám, majd szó szerint kitolt a szobából, az ajtót pedig bevágta maga után. Eléggé meglepett amiket mondott, és bevallom, kicsit rosszul is esett, de talán csak az idegesség és a csalódottság beszélt belőle. De mi van, ha tényleg igaz? Mi van, ha tényleg mindenki utál, és csak a rosszat hozom rájuk? Visszamentem a többiekhez a nappaliba, akik síri csöndben, hatalmas szemekkel bámulták az újságot. Híreket olvastak, s mikor Ők elolvasták, átnyújtották nekem. Ezek a legfrissebb hírek, s Justinról szólnak, így kíváncsian kezdtem el olvasni.

Újra együtt a Jelena páros? A ma esti svájci koncerten, a rajongók, és ott jelenlévők szerint a sztárpár nagyon jól elszórakoztak együtt, s elég sokat bókoltak egymásnak. Egy rajongó elmondása szerint, a két fiatal között csak úgy forrt a levegő, s szerinte biztos több van köztük mint barátság. Reméljük, hogy igazak a találgatások, s a két énekes újra egymásra talált. Szurkolunk nekik, hogy ismét boldogok lehessenek együtt. Nem csak mi, hanem a rajongók, és az egész világ. Az elmúlt hetekben, sokat látták együtt Bieber és Mary Braunt, Bieber menedzserének, Scooter Braunnak lányát. Híresztelések szerint a Braun lány miatt lett vége a Gomez és Bieber 'se veled, se nélküled' kapcsolatának.
A megkérdezettek 82 %-a szurkol inkább Gomez kisasszonyank, mint a Braun lánynak. Egy rajongó így nyilatkozott nekünk.
"Selena jó hatással volt Justinra, viszont ha összejönne Maryvel, és szakítanának, akkor valószínűleg Justin karrierje is tönkremenne, hiszen Scooter, Mary apja. Ez a lány nem Justinhoz való. Két külön világ. Az lenne a legjobb, hogyha leszállna Justinról. A rajongók sem kedvelik Őt. Jelena forever."

Kit választ Bieber? A gyönyörű, tehetséges, híres Gomez kisasszonyt? Netán az úgy szint gyönyörű, de átlagos Braun lányt? Hamarosan mindenre választ kapunk.

10 megjegyzés:

  1. Jo lett:) hamar kovit:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett ügyes vagy siess a következővel :-) :-) :-) :-)

    VálaszTörlés
  3. Imádom ezt a blogot:* Nagyon tetszik*-* Siess:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagyon nagyon köszönöm!!:3 örülök! Sietek:*

      Törlés
  4. *-------------------------------------* ennyi.kész.vége:DDD
    nincs több kérdésem:D
    Ez a blog fantasztikusan joo! Annyira imádom:)
    Nagyon ügyesen írsz.Csak így tovább!:)
    Siess:* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, köszönöm, köszönöm!!:33 iszonyatosan örülök, hogy imádod!<3 köszönöm még egyszer. Sietek:*
      Xx V.

      Törlés