2014. 05. 30.

Valediction ~ Búcsúbeszéd

Sziasztok, sziasztok drágáim!

Hát, ez a nap is eljött. Ma búcsút veszünk a blogtól, Marytől, Justintól, Selenától, és még sok-sok szereplőtől. Őszintén szólva, rettenetesen fog hiányozni a történet, több okból is. Hiszen (a) nagyon a szívemhez nőtt ez az egész dolog, (b) s ez az első blogom, amit végig írtam, és büszke vagyok rá. Igen, mikor megkérdezik, "ez a te blogod?", akkor én mosolyogva, emelt fővel mondom: "Igen, ez az én blogom." Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én rendkívül megszerettem.. Mindenkit. Fáj is, hogy itt kell hagyjam a blogot, de egyszer minden véget ér. S nem is tűnök el végleg, az összes többi blogomon nyomon követhetitek író fejlődésemet. Nagyon hálás vagyok nektek, olvasóimnak; hiszen nélkületek semmi sem sikerült volna. Ha ti nem lennétek, Mary sem lenne, és én sem írnék. Nagyon szeretném megköszönni mindenkinek, aki legalább egy esélyt adott az All Around The Worldnek, és legalább beleolvasott. Szeretlek titeket, most pedig az alábbi adatokat akarom ismertetni. Ezek frissek, szóval mindegyik változhat. Még egyszer nagyon szépen köszönöm mindent, remélem örömmel búcsúztok a történetemtől.

Közzétett megjegyzések: 241 db
Rendszeres olvasók száma: 30
Legtöbbet olvasott fejezet: Chapter One - 440
Összes oldalmegjelenítés: 23 025
Forgalom forrásai: facebook.com - 194;
Keresőszavak alapján: mary braun and justin bieber - 22;

Még egyszer köszönöm mindent, amit tőletek kaptam, és remélem ezután is nyomon fogtok követni, a többi blogomon. Ölel Titeket: Sweet Child. (Vivianne)

A történetet ezennel: LEZÁROM!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szerettem ezt a blogodat és természetesen olvasni fogom a többit minden blogod minden részét kiváncsian várom és izgatottam olvasom mert nagyon jók :-) :-) :-)

    VálaszTörlés